مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 10:502019-12-14اقتصادي

امضای تفاهنامه همکاری بین خانه صنعت و معدن کرمان و آذربایجان شرقی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان با اشاره به اینکه نمایشگاه توانمندی های استان کرمان در تبریز در فضای 2000 متری برگزار می شود، گفت: - ایسنا/کرمان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان با اشاره به اینکه نمایشگاه توانمندی های استان کرمان در تبریز در فضای 2000 متری برگزار می شود، گفت: تفاهمنامه هایی نیز همزمان با این نمایشگاه بین خانه صنعت و معدن کرمان و آذربایجان شرقی امضاء خواهد شد که این همکاری برای بخش خصوصی اهمیت دارد.

دکتر محمدعلی دهقان امروز 23 آذرماه در نشست خبری اظهار کرد: صادرات کالا و محصولات هم برای کشور و هم استان کرمان حائز اهمیت است و ما استعدادهای بالقوه عظیمی در استان داریم که با به فعلیت رساندن آن می توانیم صارات استان را توسعه بدهیم.

وی با بیان اینکه هم صادرات از استان به سایر استان ها و هم به خارج از کشور را مدنظر داریم، افزود: حدود 90 درصد از محصولات تولیدی استان کرمان به استان های دیگر صادر می شود و بسیاری از محصولات کشاورزی استان بیش از مصرف داخلی است.

دهقان تصریح کرد: 20 درصد پسته تولیدی استان کرمان در کشور مصرف و بخش زیادی از ان محصول صادر می شود.

وی با اشاره به اهمیت پیدا کرن بازار مناسب برای محصولات تولیدی استان بیان کرد: برگزاری و حضور در نمایشگاه ها یکی راه های پیدا کردن بازار مناسب اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهنامه همکاری بین خانه صنعت و معدن کرمان و آذربایجان شرقی

امضای تفاهنامه همکاری بین خانه صنعت و معدن کرمان و آذربایجان شرقی