مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 10:472019-12-14اقتصادي

موافقت بانک مرکزی با افزایش سقف وام خرید مسکن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ابوالقاسم رحیمی انارکی با اشاره به تمهیدات لازم و سیاست های بانک برای رونق بخشیدن به بازارمسکن، اظهار کرد: - مدیرعامل بانک مسکن از موافقت بانک مرکزی برای افزایش سقف وام خرید مسکن از محل اوراق حق تقدم و تعمیر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ابوالقاسم رحیمی انارکی با اشاره به تمهیدات لازم و سیاست های بانک برای رونق بخشیدن به بازارمسکن، اظهار کرد: بانک برای تحرک بخشیدن به بازار خرید و فروش مسکن با افزایش قدمت ساختمان های مشمول دریافت تسهیلات مسکن از 25 سال به 30 سال ساخت موافقت کرد که خوشبختانه آثار مثبت این سیاست در آمار ماه گذشته مشهود است و باعث افزایش چند درصدی تسهیلات پرداخت شده خرید مسکن در بانک شده است.

وی همچنین از پیشنهاد بانک برای افزایش سقف تسهیلات مسکن از محل اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات به بانک مرکزی خبر داد و گفت: بانک مرکزی با این پیشنهاد موافقت کرده است.

همچنین طرح بانک برای افزایش دوبرابری سقف تسهیلات جعاله مورد موافقت بانک مرکزی واقع شده است و در آخرین جلسه هیات مدیره مصوب شد که در مشارکت مدنی تا 80 درصد هزینه باقیمانده اجرای پروژه از محل اوراق حق تقدم، تسهیلات ساخت مسکن پرداخت شود که این موضوع می تواند به افزایش توان مالی سازندگان و رونق بخش مسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت بانک مرکزی با افزایش سقف وام خرید مسکن

موافقت بانک مرکزی با افزایش سقف وام خرید مسکن