مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 10:362019-12-14دانش

دانشگاه آزاد باید در حوزه تجاری سازی پژوهش پیشرو باشد


معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تلاش این است که دانشگاه آزاد اسلامی در افق 1400 ، پیشرو دانشگاه های کشور در حوزه فناوری و تجاری سازی پژوهش باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در نشست خبری که به مناسبت هفته پژوهش و فناوری امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن هفته پژوهش، گفت: با توجه به رویکرد اختصاصی و جدی که دانشگاه آزاد اسلامی به سمت تجاری سازی و توسعه فناوری و رسیدن به ثروت از محصول دانش بنیان دنبال می کند، حوزه معاونت فناوری و نوآوری از حوزه معاونت پژوهش به عنوان حلقه تکمیل کننده پژوهش تفکیک شده است.

وی اظهار داشت: همکاری و تعامل بسیار مناسبی بین پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری وجود دارد که امیدواریم این دو معاونت به شکل تخصصی و ویژه روی حوزه های خود تمرکز کنند.

تصویب نهایی آیین نامه های جامع بازار فناوری و سراهای نوآوری  دهقانی فیروزآبادی به تصویب نهایی آیین نامه های جامع بازار فناوری و سراهای نوآوری، فعالیت های دانش بنیان، صندوق خطرپذیر و صندوق فناوری در جلسه هیأت امنای دانشگاه آز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد باید در حوزه تجاری سازی پژوهش پیشرو باشد

دانشگاه آزاد باید در حوزه تجاری سازی پژوهش پیشرو باشد