مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 10:292019-12-14پزشكي

ایران مقصدی ایده آل برای گردشگری سلامت


با توجه به توانمندی های ایران در حوزه خدمات درمانی، به ویژه درمان ناباروری در منطقه و جهان سیاست گذاری و سرمایه گذاری مناسب در این بخش می تواند بسیار اثربخش و سودآور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا؛ آقای دکتر علی صادقی تبار ایران را مقصدی مطلوب و مناسب برای گردشگری درمانی، به ویژه درمان ناباروری دانست و گفت: مهم ترین دلیل جاذبه گردشگری درمانی ایران، توان، دانش و تبحر پزشکان این مرز و بوم است.

وی افزود: در دهه های اخیر، ایران در زمینه دانش پزشکی و پرورش متخصصان زبده پیشرو بوده است و انتشار مقالات متعدد از متخصصان و پژوهشگران ایرانی در معتبرترین نشریات پزشکی جهان و حضور و سخنرانی ایشان در همایش های تراز اول بین المللی گواهی بر این مدعاست.

این دستاورد های علمی و پژوهشی باعث شده است که خدمات پزشکی ایران اعتباری جهانی بیابد و از این رو، گردشگران سلامت مایل باشند که برای دریافت خدمات درمانی باکیفیت به ایران بیایند.

آقای دکتر صادقی تبار با اشاره به پایین بودن هزینه های درمان ناباروری در ایران، آن را یکی از دلایل اقبال گردشگران سلامت به ایران دانست و گفت: با توجه به نقش نظارتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قیمت خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران مقصدی ایده آل برای گردشگری سلامت

ایران مقصدی ایده آل برای گردشگری سلامت