مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 10:202019-12-14اقتصادي

واکنش دوباره استاندار کرمان به مشکل مجوزهای اداری کسب و کار


یکی از معین های اقتصادی کرمان در گزارشی بزرگترین مشکل در عارضه یابی کسب و کارها را مجوزهای اداری اعلام کرد که استاندار کرمان در واکنش به این موضوع گفت: - با این همه جلسه بیشترین مشکل در زمینه مجوزها است که مشخص می شود پنجره واحد چندان تاثیری نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، جعفر رودری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان امروز در بیستمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: مقرر شد برای این جلسه بحث پیگیری پروژه های اقتصاد مقاومتی استان را داشته باشیم که هفته آینده وزیر نیرو در جلسه قتصاد مقاومتی استان به عنوان معین حضور خواهد داشت و پیشرفت پروژه ها در آن جلسه بررسی می شوند.

وی با بیان اینکه 70  درصد صنایع استان تحت عنوان کسب و کارهای خرد هستند، عنوان کرد: معین های اقتصادی نقش مهمی در فرآیند مشارکت بخش غیر دولتی دارند و امروز شرکت صنایع مس ایران شهربابک به عنوان معین توسعه با 11 پروژه و اشتغالزایی 2 هزار و 800 نفر در این جلسه حضور دارد.

رودری افزود: اقتصاد دانش بنیان یکی از پنج رویکرد اقتصاد مقاومتی است اینکه چرا بحث اقتصاد دانش بیان سراغ آن رفتیم به خاطر ضرورت مبانی توسعه ای است و اینکه دانش معتبرترین منبع ثروت معرفی شده است رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: مجموع ثروت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دوباره استاندار کرمان به مشکل مجوزهای اداری کسب و کار

واکنش دوباره استاندار کرمان به مشکل مجوزهای اداری کسب و کار