مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 10:172019-12-14سياسي

فراخوان پذیرش جامعه الزهرا (س)


حجت الاسلام مدنی مدیر جامعه الزهرا (س) گفت: ثبت نام آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) از امروز آغاز و داوطلبان میتوانند تا 23 دی به سایت جامعه الزهرا به نشانی www.

- حجت الاسلام مدنی مدیر جامعه الزهرا (س) گفت: ثبت نام آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) از امروز آغاز و داوطلبان میتوانند تا 23 دی به سایت جامعه الزهرا به نشانی www.

jz.

ac.

ir و سامانه پذیرش به نشانی paziresh.

ac.

ir مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، حجت الاسلام مدنی مدیر جامعه الزهرا(س) در نشست خبری گفت: 20 هزار طلبه در سطوح مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند که با افزایش صددرصدی ظرفیت امسال در سطوح مختلف برای پذیرش در جامعه الزهرا فراهم است.

وی ادامه داد: طلاب در سطح 3 در 12 گرایش و در سطح 4 در 5 گرایش میتوانند ثبت نام کنند و آزمون ورودی این دوره 9 اسفند در همه مراکز استان ها برگزار میشود.

حجت الاسلام مدنی اعلام نتایج پذیرفته شدگان این آزمون را فروردین سال آینده اعلام کرد و گفت: پذیرش طلاب در سه سطح حضوری، غیرحضوری و مجازی انجام میشود.

در ادامه حجت الاسلام عمرانی فر رییس اداره پذیرش جامعه الزهرا (س) گفت: شرط پذیرش در مقطع تحصیلی سطح 2 داشتن حداقل مدرک دیپلم است و حافظان کل قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه از آزمون کتبی معاف هستند و بدون آزمون در مصاحبه شرکت میکنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان پذیرش جامعه الزهرا (س)

فراخوان پذیرش جامعه الزهرا (س)