مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 10:102019-12-14سياسي

45 مدرسه در جنوب استان بوشهر در حال ساخت است


نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حوزه جنوب گسترده است، گفت: 45 مدرسه در شهرستان های دیّر، کنگان، جم و عسلویه در حال ساخت است که تحول بزرگی در آموزش و پرورش جنوب ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیّر، سکینه الماسی امروز در نشست با مدیران مدارس و شورای معاونین اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون اظهار داشت: دغدغه زیادی در زمینه آموزش و پرورش داریم و در این مدت به این نتیجه رسیده ایم که مشکل اصلی حوزه جنوب استان، مشکل آموزش و پرورش است و تمرکز خود را بر این موضوع مهم گذاشته ایم.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: اضافه کرد: 43 درصد درآمد کشور از حوزه جنوب استان تأمین می شود و هر زمان کمکی به مردم و منطقه می شد احساس می کردم که انگار به مردم صدقه می دهند زیرا بیان می شد که نفت در حوزه انتخابیه جنوب هزینه می کند و هیچ اعتباری به این منطقه نمی دادند.

نماینده شهرستان های دیّر، کنگان، جم و عسلویه  در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حقوق قانونی در استان به حوزه جنوب داده نمی شد و بر اساس پیگیری ها از سال 96 اعتبارات این حوزه را افزایش دادیم و از پکیج عمرانی مبلغ 60 میلیارد ریال به آموزش و پرورش اختصاص داده شد زیرا این آموزش و پرورش درآمدی ندارد و نیازمند اعتبارات دولتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 مدرسه در جنوب استان بوشهر در حال ساخت است

45 مدرسه در جنوب استان بوشهر در حال ساخت است