مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 10:082019-12-14اقتصادي

ثبت نام 4817 واحد مسکن ملی در آذربایجان غربی


معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از ثبت نام 4817 واحد در فاز اول طرح اقدام ملی مسکن در استان خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از ثبت نام 4817 واحد در فاز اول طرح اقدام ملی مسکن در استان خبرداد.

جلال تقی دخت در گفت و گو با ایسنا با اشاره به ثبت نام در فاز اول طرح اقدام ملی مسکن تصریح کرد: سهمیه آذربایجان غربی در طرح اقدام ملی 21 هزار واحد است که در فاز اول ثبت نام این طرح 4817 مورد ثبت نام در 9 شهرستان انجام شد.

وی با بیان اینکه ظرفیت ثبت نام در شهرهای ارومیه و خوی در روز اول ثبت نام تکمیل شد، ادامه داد: بیشترین میزان ثبت نام مربوط به شهرستان ارومیه با 1200 واحد بود.

تقی دخت با اشاره به اینکه پالایش افراد ثبت نام کننده در این طرح به زودی آغاز می شود، اظهار کرد: ثبت نام فاز دوم این طرح نیز با اعلام قبلی وزرات راه و شهرسازی تا پایان سال انجام می شود.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به شرایط واجدین ثبت نام در طرح ملی مسکن خاطر نشان کرد: متقاضیان ثبت نام در طرح اقدام ملی باید فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی از روز اول فروردین ماه 84 به بعد باشند و پس از انقلاب اسلامی از امکانات نهادهای دولتی مربوط به تأمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 4817 واحد مسکن ملی در آذربایجان غربی

ثبت نام 4817 واحد مسکن ملی در آذربایجان غربی