مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 10:002019-12-14سياسي

نمادهای نوروزی شهر همدان به سمت ماندگاری هدایت شود


رییس شورای شهر همدان با اشاره به لزوم برنامه ریزی برای آماده سازی شهر در استقبال از نوروز گفت: ساخت نمادهای نوروزی باید با جذابیت همراه بوده و بخشی از آنها ماندگاری داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کامران گردان پیش از ظهر شنبه در شصت و سومین جلسه صحن شورای شهر همدان که با محوریت ارائه گزارش عملکرد شهرداری منطقه یک همدان برگزار شد؛ اظهار کرد: هر ساله نمادهای نوروزی ساخته می شود، اما این نمادهای موقتی هزینه های قابل توجهی را به مدیریت شهری تحمیل می کند که بر این اساس باید به سوی یادمان های دائمی حرکت کنیم.

گردان افزود: در میادین و معابر شهر علاوه بر نمادهای موقت مناسب ایام نوروز، باید آثار هنری پایدارتر نیز نصب و به جزیی از هویت آن مکان تبدیل شود.

وی همچنین گفت: برای نوروز 1399 باید تدابیری اندیشیده شود تا با احداث المان ها، نمادها و آثار ماندگار در میادین و معابر شهر از هدررفت هزینه ها جلوگیری شود چراکه در مواردی مشاهده می شود حتی یک المان خوب و جذاب موجب افزایش جذب گردشگر به این مکان خواهد شد.

رییس شورای شهر همدان همچنین با اشاره به پیش رو بودن مناسبت های مختلف از جمله ایام دهه فجر، نوروز و شب یلدا، بیان کرد: در شورای شهر نظر بر این است که همه برنامه دیده شوند؛ اما می طلبد که بر اجرای برنامه ها و جشن ها، نظارت صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمادهای نوروزی شهر همدان به سمت ماندگاری هدایت شود

نمادهای نوروزی شهر همدان به سمت ماندگاری هدایت شود