مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 09:502019-12-14سياسي

یادداشت/ هنگامه تصمیمات بزرگ


مجلس انفعالی توان گرفتن تصمیمات بزرگ و پیگیری اجرایی کردن آنها را ندارد، اما مجلس جوان انقلابی می تواند هم در گرفتن تصمیمات بزرگ نقش آفرینی کند و هم پیگیر اجرایی کردن آنها باشد.

- خبرگزاری فارس؛ یادداشت میهمان ـ عباس خسروانی، مدرس دانشگاه: مجلس آینده باید مجلس گرفتن تصمیمات بزرگ باشد.

بالا رفتن حجم مشکلات و تلنبار شدن مسائل اقتصادی و اجتماعی و حرکت کند مجموعه مدیریت اجرایی و تقنینی کشور طی سال های گذشته باعث شده تا گره های کوری در فرآیند مدیریت کشور به وجود آید و کشور را به کشوری پر مسئله تبدیل کند.

پر مسئله بودن کشور به معنای بحرانی بودن آن نیست و جامعه ایرانی در حال حاضر با مولفه های خاصی که در دل خود دارد اجازه تبدیل شدن مسائل به بحران را نمی دهد و البته در صورت غفلت از این مسائل و مشکلات به خصوص در 2 حوزه اقتصاد و امور اجتماعی امکان ورود مسائل به فاز بحران وجود دارد.

به همین دلیل برای خروج از وضعیت پر مسئله فعلی نیازمند گرفتن تصمیمات بزرگ و اساسی در سطح قانون گذاری هستیم، لذا مجلس آینده اگر قرار است خدمتی به جامعه ایرانی بکند باید جرات و جسارت گرفتن تصمیمات بزرگ را داشته باشد.

لذا نمایندگان مجلس آینده باید توان و قدرت گرفتن تصمیمات بزرگ را داشته باشند و قوانینی را به تصویب برسانند که بتواند سد شکن و باز کننده معابر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ هنگامه تصمیمات بزرگ

یادداشت/ هنگامه تصمیمات بزرگ