مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 09:382019-12-14سياسي

تثبیت مالکیت اراضی ملی واجرای احکام ازمراجع قضایی استان تهران


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران به انجام 2 اقدام جدی تثبیت مالکیت اراضی ملی و اجرای احکام صادره از مراجع قضایی طی سال جاری تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد طاهری صبح شنبه در جمع مدیران اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: نیروهای منابع طبیعی به عنوان حافظان بیت المال و نگهبانان اراضی ملی وظیفه خطیر و مهمی را عهده دار هستند که با توجه به حساسیت و پیچیدگی های خاصی که در منابع طبیعی وجود دارد کارها باید با دقت و نظارت کامل انجام شود.

وی با بیان این مطلب خطاب به مدیران و مسئولان ستادی و شهرستانی این اداره کل افزود: در کنار حفاظت مقتدرانه و هوشمندانه از اراضی ملی که وظیفه اصلی مجموعه منابع طبیعی است، اجرای طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی و اجرای کامل احکام صادره از مراجع قضایی مبنی بر رفع تصرفات باید به طور جدی در دستور کار مسئولان قرار داشته باشد.

طاهری درباره اهمیت اجرای طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی ابراز داشت: از آنجایی که با اجرای این طرح حدود اراضی ملی و مستثنیات اشخاص مشخص شده و با صدور اسناد تک برگ کاداستری مالکیت دولت بر این اراضی تثبیت می شود، اجرای این طرح از اهمیت خاصی برخوردار است و در حال حاضر به طور جدی در سطح استان تهران در حال پیگیری و انجام می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تثبیت مالکیت اراضی ملی واجرای احکام ازمراجع قضایی استان تهران

تثبیت مالکیت اراضی ملی واجرای احکام ازمراجع قضایی استان تهران