مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 09:302019-12-14سياسي

افتتاح یک اتوبان در کمتر از 40 روز با ضرب الاجل دستگاه قضا در هرمزگان


رییس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد : در پی ضرب الاجل تعیین شده برای شرکت پیمانکار و بهره بردار اتوبان پارسیان به عسلویه ، این محور مهم مواصلاتی جنوب کشور در کمتر از چهل روز افتتاح و راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی صالحی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه مراحل ساخت اتوبان پارسیان به عسلویه مدت مدیدی بود که به پایان رسیده و شرکت پیمانکار از افتتاح و بهره برداری این پروژه عمرانی امتناع می کرد، این موضوع به صورت ویژه در دستورکار شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هرمزگان قرار گرفت و در جلسه 14 آبان ماه 1398 این شورا با حضور مسئولان اجرایی جوانب امر مورد بررسی قرار گرفت.

وی یادآور شد: تأخیر در افتتاح اتوبان جدید پارسیان به عسلویه ، سبب شده بود، مردم و راکبین وسایط نقلیه به اجبار از جاده غیراستاندارد و قدیمی این محور تردد نمایند و این موضوع تصادفات رانندگی و مخاطرات شدید جانی را در پی داشت.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: پس از بررسی های کارشناسی که شخصا بر آن نظارت داشتم مشخص شد بیشتر این تصادفات به دلیل شرایط نامساعد جاده قدیم بوده است.

 صالحی در ادامه افزود: در نتیجه پس از بررسی ویژه این موضوع و با تصویب شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح یک اتوبان در کمتر از 40 روز با ضرب الاجل دستگاه قضا در هرمزگان

افتتاح یک اتوبان در کمتر از 40 روز با ضرب الاجل دستگاه قضا در هرمزگان