مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 09:302019-12-14اقتصادي

پرداخت تسهیلات اشتغال 200 میلیاردی به عشایر کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 200 میلیارد ریال تسهیلات یک ساله طرح زنجیره تولید گوشت به عشایر استان در حال پرداخت است.

- مجید علی پور امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: پرداخت تسهیلات در حوزه عشایر به 2 بخش تقسیم می شود.

 وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات به عشایر یکی در زمینه پروژه های عمرانی توسعه و ساماندهی عشایر است که این پروژه ها در زمینه توسعه باغات ایجاد ایستگاه های پمپاژ و شبکه های انتقال آب است.

وی با اشاره به طرح توسعه باغات در مناطق عشایرنشین کهگیلویه و بویراحمد گفت:  در سالجاری پیش بینی می شود 400 هکتار طرح توسعه باغات اجرا خواهد شد.

علیپور گفت: با راه اندازی و ایجاد 400 هکتار باغات در مناطق عشایرنشین استان زمینه اشتغال 200 نفر در این استان فراهم می شود.

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد  ابراز کرد: از جمله طرح های در دست اجرا می توان به ایستگاه پمپاژ پشت کوه باشت، مورزرد زیلایی و پروژه های مانند طسوج در شهرستان چرام، پروژه دیگر در زیرگچ کهگیلویه وطرح حبیب آباد شیبانی در دست اقدام است.

وی ابراز کرد: در بخش پرداخت تسهیلات از ابتدای سالجاری تاکنون 200 میلیارد ریال تسهیلات یک ساله طرح زنجیره تولید گوشت  به عشایر استان در حال پرداخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات اشتغال 200 میلیاردی به عشایر کهگیلویه و بویراحمد

پرداخت تسهیلات اشتغال 200 میلیاردی به عشایر کهگیلویه و بویراحمد