مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 09:052019-12-14فناوري

1.6 میلیون نفر شاکی پرونده ارزش افزوده در کشور هستند


کرمانشاه_ مدیرکل نظارت بر سرویس های ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات رادیویی کشور گفت: پرونده ارزش افزوده در کشور 1.

6 میلیون نفر شاکی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد امامی پیش از ظهر امروز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: uso از محل اعتبارات دولتی برای پوشش و ایجاد ارتباط در مناطق روستایی و کم برخوردار استفاده می کند که با توجه به پیگیری وزیر ارتباطات این امکان مهیا شده که از این محل ارتباطات روستایی از قبیل تلفن ثابت و پوشش تلفن همراه و همچنین ایجاد شبکه فیبر در دستور کار قرار بگیرد.

مدیرکل نظارت بر سرویس های ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات رادیویی کشور گفت: از جمله دستاوردهایی که در این حوزه داشتیم بحث تغییر 300 سایت همراه اول در استان کرمانشاه بوده است که با توجه به این تغییر روستاها به شبکه تلفن همراه کشور با کیفیتی مناسب متصل شدند.

این مسئول بیان داشت: جاهایی که مشکل پوشش هر سه آنتن تلفن همراه داریم که مربوط به مشکل برق عدم امنیت سایت ها و عدم همکاری شهرداری ها برای احداث سایت در شهرستان ها است.

امامی تصریح کرد: پوشش رادیویی 100 درصدی کار سخت و هزینه برداری است و با توجه به موضوع تداخل و عوارض زمین و مشکلات فنی این کار عملاً غیر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1.6 میلیون نفر شاکی پرونده ارزش افزوده در کشور هستند

1.6 میلیون نفر شاکی پرونده ارزش افزوده در کشور هستند