مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 08:452019-12-14اقتصادي

ربات «هشداردهنده جاده ای» نیازمند حمایت مسئولان


مخترع ربات خورشیدی موانع جاده ای گفت: رباتی که توسط بنده طراحی شده است به صورت سه ولت کار می کند و حتی با باتری موبایل می توانند در برابر باد و طوفان از آن استفاده کنند اما متأسفانه توسط اداره راه و شهرسازی مورد حمایت قرار نگرفته است.

- ایسنا/قزوین مخترع ربات خورشیدی موانع جاده ای گفت: رباتی که توسط بنده طراحی شده است به صورت سه ولت کار می کند و حتی با باتری موبایل می توانند در برابر باد و طوفان از آن استفاده کنند اما متأسفانه توسط اداره راه و شهرسازی مورد حمایت قرار نگرفته است.

محمد کیامهر فناور و مخترع ربات خورشیدی موانع جاده ای با اشاره به ثبت این طرح، تصریح کرد: ربات طراحی شده توسط من ربات خورشیدی با مصرف برق پایین به انداز سه ولت است و می تواند وجود موانع در جاده ها را به رانندگان هشدار دهد.

وی افزود: در حال حاضر نمونه هایی از این طرح در بازار وجود دارد که توسط اداره راه استفاده می شود اما با توجه به مصرف بالای برق آن سریع انرژی اش تخلیه می شود و از کار می افتد درنتیجه پیمانکاران دچار مشکل می شوند.

این مخترع اظهار کرد: رباتی که توسط من طراحی شده است به صورت سه ولت کار می کند و حتی رانندگان با باتری موبایل می توانند در برابر باد و طوفان از آن استفاده کنند اما متأسفانه توسط اداره راه و شهرسازی موردحمایت قرار نگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربات «هشداردهنده جاده ای» نیازمند حمایت مسئولان

ربات «هشداردهنده جاده ای» نیازمند حمایت مسئولان