مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 08:262019-12-14بين الملل

تجمع مردم یمن در محکومیت جنایات دشمن سعودی-آمریکایی


استان های صنعا، حدیده و أب روز جمعه شاهد تحصن های اعتراضی در محکومیت جنایات عربستان و آمریکا علیه مردم بی دفاع یمن بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه المسیره، شرکت کنندگان در تظاهرات صنعا تاکید کردند یمنی ها در برابر جنایات و موارد نقض حقوق بشر هرگز تسلیم نخواهند شد و تنها بر پایداری و ثبات خود خواهند افزود.

در بیانیه های منتشر شده در این تجمع ها تاکید شد، حمایت ها از جبهه های مختلف در دفاع از کشور ، امنیت و ثبات آن و ناکام گذاشتن طرح های دشمن ادامه خواهند یافت.

همچنین در این بیانیه بر بازگشایی فرودگاه بین المللی صنعا و آغاز پروازهای مسافربری تاکید و نیز از تمامی آزادگان جهان خواسته شده کشورهای ائتلاف عربی را برای توقف این حملات و لغو محاصره تحت فشار بگذارند.

همچنین در چند منطقه استان الحدیده تحصن های مشابهی در محکومیت محاصره ظالمانه شهر الدریهمی که از دو سال قبل به خاطر سکوت جهانی ادامه دارد برگزار شد.

تجمع کنندگان از پایداری بیشتر و حمایت انسانی و مالی از جبهه های نبرد و نیز ادامه بسیج عمومی در تمام جبهه ها به ویژه ساحل غربی را خواستار شدند.

همچنین آنها از سازمان ملل خواستند طرف های متخاصم و مزدوران آنها را برای اجرای توافقنامه سوئد تحت فشار گذاشته و از کانال های خود اقداماتی را در محکومیت این گروه ها در پیش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع مردم یمن در محکومیت جنایات دشمن سعودی-آمریکایی

تجمع مردم یمن در محکومیت جنایات دشمن سعودی-آمریکایی