مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 08:102019-12-14سياسي

تکمیل کریدورهای عبوری استان سمنان در دستور کار است


مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان بابیان اینکه تکمیل کریدورهای عبوری استان در دست کار است، گفت: هدف از به سازی کریدورهای عبوری، توسعه استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین دهقان پیش از ظهر شنبه در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری بابیان اینکه راه های ارتباطی امروز یکی از مؤلفه های اصلی توسعه یافتگی به شمار می رود، ابراز داشت: تکمیل کریدر های عبوری یکی از هشت راهبرد محوری توسعه استان سمنان را شامل می شود.

وی بابیان اینکه سه هزار و 838 کیلومتر طول راه های ارتباطی استان سمنان است، افزود: کریدور شرق به غرب از تهران شروع و به مشهد ختم می شود که بالغ بر 50 درصد طول این مسیر در استان سمنان قرارگرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان بابیان اینکه تعریض محور ارتباطی در منطقه ایوانکی (سر دره) به طول هشت و نیم کیلومتر از جمله اقدامات در خصوص ایمن سازی مسیر در این کریدور است، ابراز داشت: تقاطع غیر همسطح شرقی گرمسار نیز به طول 4/5 کیلومتر با اعتبار 60 هزار میلیون ریال در حال انجام است که طی سال جاری 12 هزار میلیون ریال برای آن اختصاص یافت دهقان در ادامه تصریح کرد: در حوزه شهرستان آرادان عملیات احداث باند دوم به طول دو کیلومتر و بهسازی تقاطع آرادان به من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل کریدورهای عبوری استان سمنان در دستور کار است

تکمیل کریدورهای عبوری استان سمنان در دستور کار است