مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 08:102019-12-14سياسي

پیگیری تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی


هر نوع تبلیغات پیش از موعد خلاف قانون است و با متخلفین برخورد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی صالحی با اعلام اینکه در کارزار انتخابات تنش آفرینی ، پذیرفتنی نیست اظهار داشت: هر نوع تبلیغات پیش از موعد خلاف قانون است و با متخلفین برخورد خواهد شد.

وی در جریان برگزاری جلسه ستاد پیشگیری  و رسیدگی جرایم و تخلفات انتخاباتی این استان تأکید کرد: دادگستری استان هرمزگان به همراه دیگر دستگاه های مسؤول و اعضای ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان هرمزگان ضمن تشکیل کمیته های تخصصی در دل این ستاد به رصد فعالیت های مرتبط با موضوع انتخابات می پردازند.

رییس کل دادگستری هرمزگان با تأکید بر اینکه حفظ امنیت برگزاری انتخابات و ایجاد شور و شوق به منظور مشارکت حداکثری مردم مهمترین اهداف ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان هرمزگان می باشد تصریح کرد: تبلیغات پیش از موعد و تنش آفرینی ، برخلاف قانون و از مصادیق مجرمانه است و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

رییس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان هرمزگان با اشاره به اینکه سلامت انتخابات با حضور حداکثری مردم عجین استیادآور شد: تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی پیگیری و مورد بررسی قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی

پیگیری تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی