مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 08:102019-12-14سياسي

لزوم ایجاد امید و نشاط در ایلام/ برخی مشکلات بزرگ نمایی می شود


استاندار ایلام با تاکید بر لزوم ایجاد امید و نشاط در ایلام، گفت: نباید برخی مشکلات بزرگ نمایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام صبح امروز در نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به حربه های مختلف دشمن برای ناکارآمد نشان دادن دولت و فاصله انداختن بین مردم و مسئولان پرداخت و گفت: دشمن ابتدا از جنگ فیزیکی رو به جنگ فرهنگی آورد و امروز با جنگ اقتصادی و روانی سعی در ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه دارد.

وی ادامه داد: در این شرایط وحدت و همدلی راهگشا است و همه بایست با درک شرایط موجود در مسیر برون رفت از وضعیت پیش آمده حرکت کنیم.

استاندار ایلام با اشاره به این مهم که امروز دشمن از تمام توان خود برای ضربه زدن به نظام در جنگ روانی و اقتصادی استفاده می کند، گفت: حال که دولت به عنوان مجری قوه اجرایی نوک پیکان این جنگ است همه باید دولت را کمک کنند چراکه تضعیف دولت در این شرایط مصداق بارز گل به خودی است.

وی در ادامه گفت: همواره افراط و تفریط به ما ضربه زده است و باید مواظب باشیم که با زدن بر طبل ناکارآمدی دولت ناخواسته در زمین دشمت بازی زمین نکنیم! نباید در این شرایط بهانه دست دشمن داد وی با اشاره به این مهم که امروز در یک جنگ تمام عیار با دشمن هستیم، گفت: دشمن از تمام توان و زور خود برای ضربه زدن به نظام و کشور است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد امید و نشاط در ایلام/ برخی مشکلات بزرگ نمایی می شود

لزوم ایجاد امید و نشاط در ایلام/ برخی مشکلات بزرگ نمایی می شود