مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 08:002019-12-14اجتماعي

سواد خواندن دانش آموزان ابتدایی نیازمند ارتقا است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرهاد کریمی در مراسم هفته پژوهش، اظهار کرد: در زمینه سواد خواندن، مهارت دانش آموزان نیاز به تکمیل دارد و در این زمینه نیاز به کار داریم، - رییس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان دوره ابتدایی در زمینه سواد خواندن نیاز به تکمیل مهارت دارند و مسئولان باید به فکر ارتقای سطح سواد خواندن باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرهاد کریمی در مراسم هفته پژوهش، اظهار کرد: در زمینه سواد خواندن، مهارت دانش آموزان نیاز به تکمیل دارد و در این زمینه نیاز به کار داریم، انتخاب دانش آموزان ابتدایی در هفته پژوهش به این دلیل است که مسئولان به فکر ارتقای سطح سواد خواندن آن ها باشند.

وی افزود: آثار دانش آموزان دوره دوم ابتدایی براساس جشنواره جابر بن حیان انتخاب شد و در حوزه داستان و مطالعه 5 اثر شاخص را انتخاب کردیم.

رییس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش گفت: آثار برگزیده متوسطه از جنس پژوهش، اختراع و ابداع است؛ برخی طرح ها حاوی پیام هایی از جنس فناوری است و حتی پژوهش هایی در حوزه علوم انسانی و روانشناسی توسط دانش آموزان انجام شده است.

کریمی بیان کرد: آثار برگزیده دوره متوسطه اول براساس جشنواره خوارزمی انتخاب شد و 7 اثر معرفی شدند و در دوره دوم متوسطه براساس جشنواره خوارزمی و ثبت اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سواد خواندن دانش آموزان ابتدایی نیازمند ارتقا است

سواد خواندن دانش آموزان ابتدایی نیازمند ارتقا است