مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 08:002019-12-14فرهنگي

آمار تکان دهنده تخریب آثار ملی/ روایت یک تراژدی در «روزی که رفت»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هادی معصوم دوست کارگردان مستند بلند روزی که رفت که در سیزدهمین جشنواره فیلم سینماحقیقت حضور دارد درباره این اثر توضیح داد: - آمار تکان دهنده تخریب آثار ملی/ روایت یک تراژدی در روزی که رفت هادی معصوم دوست کارگردان مستند بلند روزی که رفت عنوان کرد که آمار تخریب آثار ملی در کشورمان تکان دهنده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، هادی معصوم دوست کارگردان مستند بلند روزی که رفت که در سیزدهمین جشنواره فیلم سینماحقیقت حضور دارد درباره این اثر توضیح داد: با توجه به اینکه خود من از اهالی مشهد هستم، در هر بار سفر به این شهر متوجه شدم که بخش مهمی از آثار ملی تخریب می شوند.

این واقعه برایم تکان دهنده بود و با بررسی هایی که کردم متوجه شدم هیچ سازمان و ارگانی مانع این تخریب ها و حفاظت از میراث ملی نیست.

به همین جهت حساسیتم روی ماجرا بیشتر شد و تصمیم گرفتم مستندی در این زمینه بسازم.

وی در توضیح شکل روایت این مستند، افزود: این مستند با محوریت جوانی که به سراغ بنا های تاریخی می رود و با تخریب برخی از آن بنا ها مواجه می شود، روایت شده است.

این شخصیت هم کسی است که خود سال ها در کار مرمت بنا های تاریخی بوده است و، چون از دوستان نزدیک من است طی دیدار هایی که با او داشتم، به اطلاعاتی از طریق وی دست یاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار تکان دهنده تخریب آثار ملی/ روایت یک تراژدی در «روزی که رفت»

آمار تکان دهنده تخریب آثار ملی/ روایت یک تراژدی در «روزی که رفت»