مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 07:502019-12-14اقتصادي

صرفه جویی پنج میلیارد ریالی در آزمایشگاه کنترل کیفیت منطقه اصفهان


امسال در بخش آزمایشگاه کنترل کیفیت منطقه اصفهان بیش از پنج میلیارد ریال صرفه جویی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان؛ معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان گفت: آزمایشگاه کنترل کیفیت این منطقه به عنوان یکی از مجهزترین آزمایشگاه های کنترل کیفیت مواد نفتی در کشور امسال روزانه بطور متوسط 20 آزمایش مختلف انجام داده که در آن بیش از پنج میلیارد و هفت میلیون ریال صرفه جویی شده است.

حشمت الله امیری افزود: سه هزار و 500 آزمایش بر روی مواد نفتی دریافتی و ارسالی انجام شد که از این تعداد بیشترین آزمایش مربوط به آزمایش تقطیر، نقطه اشتعال و وزن مخصوص است.

وی افزود: این آزمایشگاه به صورت 24 ساعته وظیفه نظارت بر کیفیت و گرفتن تلاقی فرآورده های دریافتی و ارسالی خطوط 16، 18، 20، 24 و 34 اینچ شامل؛ نفت خام، انواع فرآورده های نفتی شامل؛ بنزین موتور، سوپر و یورو 4، نفت سفید، نفت گاز، ATK، نفتا را بر روی خطوط و مخازن بر عهده دارد و خدمات آن ازنظر صرفه جویی در زمان و هزینه ها ،کیفیت مواد ارسالی و دریافتی بسیار اهمیت دارد.

معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان با بیان اینکه این آزمایشگاه با هماهنگی واحدهای کنترل و عملیات وظیفه استحصال فرآورده های آلوده را نیز بر عهده دارد گفت:همچنین پیش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی پنج میلیارد ریالی در آزمایشگاه کنترل کیفیت منطقه اصفهان

صرفه جویی پنج میلیارد ریالی در آزمایشگاه کنترل کیفیت منطقه اصفهان