مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 07:502019-12-14سياسي

امکان انتخاب موضوع بخش ویژه جشنواره تیتر 12 توسط فعالان نشریات دانشجویی


فعالان نشریات دانشجویی تا 30 آذر فرصت دارند موضوعات بخش ویژه دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی (تیتر 12) را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

- فعالان نشریات دانشجویی تا 30 آذر فرصت دارند موضوعات بخش ویژه دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی (تیتر 12) را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دبیرخانه دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی که به میزبانی وزارت بهداشت برگزار می شود از دانشجویان و فعالان نشریات دانشجویی درخواست کرد که موضوعات پیشنهادی خود را برای جشنواره ارائه دهند.

بر این اساس، دانشجویان و فعالان نشریاتی می توانند موضوعات پیشنهادی خود برای بخش ویژه این دوره از جشنواره را تا روز شنبه 30 آذرماه به آدرس تلگرامی دبیرخانه به نشانی @Dabirkhanehtitr12 ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمفدا، جشنواره سراسری نشریات دانشجویی هر دوره چند موضوع را به عنوان محورهای بخش ویژه انتخاب می کند.

دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی با تغییر رویه پیشین، این محورها را از میان پیشنهادات مخاطبان جشنواره انتخاب می کند.

آثار این بخش در چهار قالب گزارش، مصاحبه، یادداشت و مقاله دریافت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان انتخاب موضوع بخش ویژه جشنواره تیتر 12 توسط فعالان نشریات دانشجویی

امکان انتخاب موضوع بخش ویژه جشنواره تیتر 12 توسط فعالان نشریات دانشجویی