مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 07:162019-12-14سياسي

چرایی کشته های اخیر را به مردم بگویید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان با اشاره به ناآرامی های اخیر در کشور و اخبار ضد و نقیض پیرامون تعداد کشته شدگان این حوادث یادداشتی نوشت که متن آن به شرح ذیل است: - سکوت اکنون دستگاه های رسمی حاکمیت نسبت به تعداد تلفات انسانی اغتشاشات آبان ماه، همان قدر به مظلومیت نظام نوپای ما می افزاید که دشمنی های خباثت آلود و بدون اخلاق.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان با اشاره به ناآرامی های اخیر در کشور و اخبار ضد و نقیض پیرامون تعداد کشته شدگان این حوادث یادداشتی نوشت که متن آن به شرح ذیل است: هنوز دلایل تلفات انسانی اغتشاشات آبان ماه از سوی مراکز رسمی به درستی باز نشده است، اما ده ها رقم متفاوت از تعداد کشته ها ازسوی جریانات معاند، رسانه ها و شخصیت های غربی عنوان شده است.

رییس جمهور امریکا که به قول رسانه های امریکایی 45 دروغ در یک سخنرانی می گوید، این عدد را هزاران تن اعلام کرد و منافقین نیز در پوستین سازمان حقوق بشر تاکنون ده ها رقم متفاوت را اعلام نموده اند.

اما آنچه محتمل است اینکه کشته های اغتشاشات اخیر بیشتر از اغتشاشات دی 96 و فتنه 1388 است و هر روز که می گذرد، ابعاد پیچیده ای از چرایی آن به دست می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرایی کشته های اخیر را به مردم بگویید

چرایی کشته های اخیر را به مردم بگویید