مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 06:502019-12-14سياسي

تاکید سفیر پرتغال بر روابط تجاری مشترک با ایران


سفیر پرتغال و عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی اصفهان درباره ادامه همکاری ها برای تسهیل و توسعه هرچه بیشتر روابط تجاری مشترک تبادل نظر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان؛ در این نشست عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی اصفهان، با بیان اینکه این اتاق از طرف اتاق ایران به عنوان اتاق معین پرتغال انتخاب شده است گفت: اتاق بازرگانی اصفهان برای تسهیل روابط تجاری و اقتصادی دو کشور ایران و پرتغال تلاش کرده است.

فرشته امینی افزود: این نشست، برای برنامه ریزی برای برگزاری همایش پرتغال با حضور ژوائو کروته- رآل، سفیر پرتغال و نونو ورزآ، رایزن اقتصادی و بازرگانی سفارت پرتغال در اتاق بازرگانی اصفهان تشکیل شد.

ژوائو کروته- رآل سفیر پرتغال هم ضمن ابراز قدردانی از اتاق بازرگانی اصفهان به دلیل مطالعات عمیق و فعالیت های مدون در خصوص شناسایی کشور پرتغال گفت: برای برگزاری هرچه باکیفیت تر کنفرانس بین المللی از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

مونا مهربان، مدیر بازاریابی و روابط بین الملل اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه فعالیت های انجام شده طبق برنامه زمانبندی در سه مرحله شناسایی اقلام مزیت دار برای صادرات به پرتغال یا واردات از پرتغال با استفاده از تحلیل های آماری و اقتصادی و ماتریس SWOT ، مطالعات بازار پرتغال و بررسی جنبه های مختلف محی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید سفیر پرتغال بر روابط تجاری مشترک با ایران

تاکید سفیر پرتغال بر روابط تجاری مشترک با ایران