مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 06:472019-12-14پزشكي

پیشگیری از 25 درصد طلاق ها با اجرای طرح آموزش های هنگام ازدواج


مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت گفت: طبق برآوردهای انجام شده پیش بینی می شود با اجرای طرح آموزش های هنگام ازدواج، از 20 تا 25 درصد طلاق ها پیشگیری خواهد شد.

- مدیرکل دفتر سلامت، جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت اعلام کرد پیشگیری از 25 درصد طلاق ها با اجرای طرح آموزش های هنگام ازدواج مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت گفت: طبق برآوردهای انجام شده پیش بینی می شود با اجرای طرح آموزش های هنگام ازدواج، از 20 تا 25 درصد طلاق ها پیشگیری خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت در کمیته استانی برنامه همکاری مشترک بین دستگاهی آموزش و مشاوره هنگام ازدواج با اعلام این خبر گفت: استان خراسان شمالی جزو بیست و چهارمین استان و چهل و ششمین دانشگاه های علوم پزشکی کشور است که از این طرح بهره مند می شود.

دکتر سید حامد برکاتی از بهره مندی تمام استان های کشور از این طرح تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: 64 دانشگاه علوم پزشکی در کشور داریم که تا پایان سال دانشگاه های باقیمانده نیز از مزایای این طرح بهره مند می شوند.

وی با بیان این که این طرح در 428 مرکز در کشور اجرا می شود، تصریح کرد: بیش از 3 هزار مربی برای این طرح در نظر گرفته شده است که همه آن ها آموزش دیده یا در حال آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از 25 درصد طلاق ها با اجرای طرح آموزش های هنگام ازدواج

پیشگیری از 25 درصد طلاق ها با اجرای طرح آموزش های هنگام ازدواج