مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 20:502019-12-13اجتماعي

آغاز طرح ملی امداد و نجات زمستانی در سوادکوه


رییس جمعیت هلال احمر سوادکوه از آغاز هزار و 638 نفر روز فعالیت طرح ملی امداد و نجات زمستانی جمعیت هلال احمر سوادکوه و آماده باش پایگاه های امدادی سوادکوه برای زمستان خبر داد.

- وحید متانی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه از آغاز طرح ملی امداد و نجات زمستانی جمعیت هلال احمر سوادکوه همزمان با سراسر کشور از 20 آذرماه 1398 خبر داد و گفت: شروع طرح زمستانی جمعیت هلال احمر از 20 آذرماه تا 20 اسفندماه 1398 به مدت 91 روز است.

رییس جمعیت هلال احمر سوادکوه به اهداف طرح اشاره کرد و افزود: امداد رسانی برای رفاه و آسایش هموطنان و مسافران زمستانی در سراسر کشور و به تناسب آن در محور سوادکوه با حداکثر توان عملیاتی و تجهیزات آماده بکار با استفاده از نیروهای مجرب و آموزش دیده به همراه سایر نیروهای خدمات رسان اورژانس، راه، پلیس راه، نیروی انتظامی و سایر ادارات و نهاد ها است.

وی از آماده باش کامل پایگاه های 4 گانه امدادی گدوک، دوگل، ارفع ده وجوارم با 4 خودروی آمبولانس، 2 دستگاه خودروی نجات مجهز به تجهیزات امدادی هیدرولیک و پنوماتیک برای رهاسازی محبوسین تصادفات جاده ای و سایر حوادث، 2دستگاه خودروی امدادی کمک دار برای پشتیبانی نیروهای مستقر در محور و آمادگی پایگاه های ارفع ده و گدوک جمعیت هلال احمر برای اسکان در راه ماندگان خبر دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح ملی امداد و نجات زمستانی در سوادکوه

آغاز طرح ملی امداد و نجات زمستانی در سوادکوه