مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 20:402019-12-13بين الملل

چشم بند موشه دایان بر چشم آشوبگران!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، حسین شریعتمداری در یادداشتی نوشت: موشه دایان یکی از معروف ترین فرماندهان نظامی رژیم اشغالگر قدس بود؛ - شواهد و اسناد کمترین تردیدی باقی نمی گذارد که فرمول آشوب های اخیر در همه کشور های ناهمخوان با آمریکا، یکسان است و ماموریت آشوبگران آدمکش و خونریز، ایجاد ترس و وحشت در میان مردم با هدف وادار کردن حکومت های مستقل به پذیرش سلطه از دست رفته آمریکا در این کشورهاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، حسین شریعتمداری در یادداشتی نوشت: موشه دایان یکی از معروف ترین فرماندهان نظامی رژیم اشغالگر قدس بود؛ او در جریان اشغال فلسطین و قتل عام وحشیانه مردم مظلوم این سرزمین نقش موثری داشت و بعدها به فرماندهی کل ارتش رژیم صهیونیستی رسید و با سفارش اکید و مشترک دولت وقت انگلیس و لابی صهیونیست ها در آمریکا به وزارت جنگ اسراییل منصوب شد؛ او به خونریزی و جنایت و مخصوصاً قتل عام زنان و کودکان فلسطینی شهرت داشت.

روزنامه اکسپرسیون فرانسه در شماره 12 اکتبر 2012 خود- 21 مهر ماه91- به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی نوشت: ژنرال موشه دایان معتقد بود که سران اسراییل باید روشی را در پیش بگیرند که دیگران از آنها تلقی یک سگ هار را داشته باشند ! سگی که بی ملاحظه به هر که بخواهد حمله می کند و گاز می گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم بند موشه دایان بر چشم آشوبگران!

چشم بند موشه دایان بر چشم آشوبگران!