مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 20:202019-12-13اقتصادي

مشارکت سه استان برای توسعه زیر ساخت های شرق کشور + گزارش


سه استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان وبلوچستان طرح توسعه محور شرق کشور اجرا می کنند.

- مشارکت سه استان برای توسعه زیر ساخت های شرق کشور + گزارش سه استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان وبلوچستان طرح توسعه محور شرق کشور اجرا می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما، استانداران سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی امروز برای بررسی این طرح که در سال 1381 به تصویب رسیده است از پایانه مرزی میلک شهرستان هیرمند بازدید کردند.

استاندار سیستان وبلوچستان خط راه آهن چابهار به سرخس را یکی از این اهداف برشمرد و گفت: ساخت خط راه آهن مسیر یونسی به گناباد در استان خراسان رضوی، مسیر بیرجند به گناباد در خراسان جنوبی و مسیر چابهار به زاهدان در سیستان و بلوچستان در حال اجراست.

موهبتی افزود: بزرگراه چابهار به میلک و در ادامه هم به خراسان جنوبی و رضوی بعد از سه دهه مصوبه برای اولین بار در سال 98 ردیف ملی دریافت کرده است.

وی گفت: موضوع مهم دیگری که سه استان شرقی کشور باید به صورت مشترک در دستور کار خود قرار دهند آبرسانی به شرق کشور از دریای عمان است.

استاندار خراسان جنوبی هم در بازدید از این پایانه مرزی، مهترین کریدور شرق کشور را خط راه آهن چابهار به سرخس دانست و گفت: امسال اعتبار ویژه ای از صندوق توسعه ملی برای اتمام این پروژه در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت سه استان برای توسعه زیر ساخت های شرق کشور + گزارش

مشارکت سه استان برای توسعه زیر ساخت های شرق کشور + گزارش