مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 14:052019-12-13سياسي

هدف آمریکا تجزیه ایران به کشورهای کوچک


نمانیده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دشمنان در آرزوی شوم تجزیه ایران اسلامی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما اردبیل؛آیت الله عاملی که در خطبه های امروز نماز جمعه اردبیل در مصلای این شهر سخن می گفت: با اشاره به تداوم دشمنی علیه ایران افزود: هدف تجزیه ایران به کشورهای کوچک پیرو و تابع بارها از زبان مقام های آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی بیان شده اما راه ما مشخص و روشن است و با لبیک به امام شهیدان و قیام عاشورا، ایستادگی خواهیم کرد و دشمنان را ناکام خواهیم گذاشت.

وی ویران کردن مراکز دانشگاهی، از کار انداختن توان نظامی، ترور نخبگان علمی، از میان برداشتن نخبگان نظامی، نابودی تاسیسات مهم و زیربنایی، برهم زدن امنیت داخلی و در نهایت تجزیه ایران را هفت هدف مهم دشمنان علیه ایران اسلامی برشمرد و خواستار هوشیاری در برابر این نقشه های شوم شد.

آیت الله عاملی همچنین با اشاره به نامه اخیر کشورهای اروپایی به شورای امنیت و ادعای نقض قطعنامه 3221 شورای امنیت از سوی ایران و مخالفت روسیه با مفاد این نامه افزود: آنها می خواهند که ایران توان موشکی خود را کنار بگذارد .

دشمنان با این حربه و فشار می خواهند ایران را به مذاکره ای جدید دعوت کرده و آن چیزی را که با برجام نتوانسته اند، بگیرند، این بار از دست ایران خارج کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف آمریکا تجزیه ایران به کشورهای کوچک

هدف آمریکا تجزیه ایران به کشورهای کوچک