مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 12:502019-12-13فرهنگي

37 اثر هنرمندان جوان در گالری فریا اسپیناس


نمایشگاه آثار نقاشی و حجم بررسی تحول هنر معاصر ایران با بیش از 65 اثر از امروز به مدت یک ماه در گالری فریا در هتل اسپیناس تهران دایر است.

- آقای رضا صادقی مدیر این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اعلام این خبر با اشاره به این که آثار نقاشی و حجم دست آفریده هنرمندان جوان و جویای نام کشور است، گفت: در فراخوانی که از یکم تا بیستم آبان اعلام شد، بیش از 2 هزار و 500 اثر هنری از 300 هنرمند جوان از سراسر کشور به کمیته داوریرسید.

وی افزود: کارشناسان پس از بررسی آثار 65 اثر از 37 هنرمند را انتخاب کردند و در گالری فریا در هتل اسپینانس در دید علاقه مندان قرار دادند.

مدیر نمایشگاه آثار نقاشی و حجم ادامه داد: آثار هنری از نقاط دور دست کشور ارسال شده و نشان دهنده ذهن خلاق و هنرمندانه جوانان در سراسر کشور است که مورد توجه قرار خواهد گرفت.

آقای صادقی گفت: در مراسم اختتامیه این نمایشگاه به رتبه های اول تا سوم جوایز نقدی اهدا می شود و آثار هنرمندانی که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است نیز برای فروش عرضه خواهد شد.

وی تأکید کرد: آثار هنرمندان برگزیده تا یک سال برای فروش در این گالری عرضه می شود.

مدیر نمایشگاه آثار نقاشی و حجم گفت: آثار هنرمندان جوان به رایگان در نمایشگاه به نمایش درآمده و هیچ گونه هزینه ای برای آن ها نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

37 اثر هنرمندان جوان در گالری فریا اسپیناس

37 اثر هنرمندان جوان در گالری فریا اسپیناس