مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 12:252019-12-13سياسي

تشتت و پراکندگی زمینه را برای نفوذ دشمنان فراهم می کند


امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اهمیت حفظ وحدت در زمان فعلی گفت: اختلاف و تفرقه در جامعه اسلامی، راه را برای تسلط و نفوذ دشمنان بر مسلمانان تسهیل می کند.

- ایسنا/کردستان امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اهمیت حفظ وحدت در زمان فعلی گفت: اختلاف و تفرقه در جامعه اسلامی، راه را برای تسلط و نفوذ دشمنان بر مسلمانان تسهیل می کند.

ماموستا عبدالرحمن خدایی، امام جمعه موقت سنندج امروز، 22 آذرماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: حفظ اتحاد و انسجام در جامعه اسلامی مانع عملی شدن توطئه های دشمنان و پیروزی آنان بر مسلمانان خواهد شد.

وی بابیان اینکه دین اسلام مسلمانان را به هم پیوند داده و آنان باهم برادر هستند، افزود: تشتت و پراکندگی، زمینه را برای نفوذ بیشتر دشمنان ازجمله استکبار فراهم می کند، بنابراین نباید نسبت به این موضوع بی تفاوت باشیم.

امام جمعه موقت سنندج اعلام کرد: شریعت و قانون دینی تمام مسلمانان یکی است و برهمین اساس باید دل و درونمان نیز یکرنگ و منسجم باشد تا خداوند برای همیشه پشتیبان ما باشد و در مقابل دشمنان دچار ضعف نشویم.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم اطاعت مسلمانان به ویژه جوانان و نوجوانان از دستورات خداوند و پیامبر (ص) تأکید و عنوان کرد: جوانان برای قرار گرفتن در مسیر صراط مستقیم باید ارتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشتت و پراکندگی زمینه را برای نفوذ دشمنان فراهم می کند

تشتت و پراکندگی زمینه را برای نفوذ دشمنان فراهم می کند