مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 12:102019-12-13سياسي

توان موشکی ایران قابل مذاکره نیست


اروپایی ها در نامه ای به شورای امنیت خواستار ممانعت ایران از تقویت توان موشکی شدند در حالی که همه دنیا بداند ما در این حوزه هیچ مذاکره ای را با غربی ها انجام نخواهیم داد.

- ایسنا/اردبیل امام جمعه اردبیل گفت: اروپایی ها در نامه ای به شورای امنیت خواستار ممانعت ایران از تقویت توان موشکی شدند در حالی که همه دنیا بداند ما در این حوزه هیچ مذاکره ای را با غربی ها انجام نخواهیم داد.

حجت الاسلام سیدحسن عاملی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل اظهار کرد: ما به اندازه کافی در برجام امتیاز به غربی ها داده ایم ولی بعد از این اجازه نخواهیم داد تا آمریکا و اروپایی ها مذاکره با ایران را منوط به کاهش توان هسته ای قرار دهند.

وی با بیان اینکه توان موشکی ایران قابل مذاکره نیست، خاطرنشان کرد: هیچ صلاحی در دنیا همچون موشک بازدارندگی ندارد و غربی ها می خواهند با توطئه کاهش توان موشکی ایران انتقام 40 ساله خود را از ملت ایران بگیرند.

امام جمعه اردبیل تحقیر تاریخی غرب را به دست ملت ایران در سایه پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد و گفت: اگر آمریکا و غربی ها به این کشور بازگردند هفت کار را در اولویت انجام خواهند داد.

عاملی افزود: این هفت کار شامل ویرانی تمام مراکز علمی و تحقیقاتی ایران، انهدام توان نظامی کشورمان، ترور نخبگان علمی و زمین گیر کردن ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توان موشکی ایران قابل مذاکره نیست

توان موشکی ایران قابل مذاکره نیست