مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 11:102019-12-13اقتصادي

تعیین سهمیه بنزین 400 لیتری در ماه برای قایق های صیادی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالکریم گراوند با بیان این که استفاده از سامانه الکترونیکی به جای دادن سهمیه بنزین قایق ها به شیلات بدون شک در روند تامین سوخت قایق ها تسهیل سازی بیشتری دارد، - استاندار بوشهر با اشاره به تعیین سهمیه 400 لیتری ماهانه سوخت قایق های صیادی 4 استان جنوبی کشور، گفت:سازمان بنادر باید لایروبی کانال دسترسی بندر بوشهر را سریع تر انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالکریم گراوند با بیان این که استفاده از سامانه الکترونیکی به جای دادن سهمیه بنزین قایق ها به شیلات بدون شک در روند تامین سوخت قایق ها تسهیل سازی بیشتری دارد، اظهار کرد: بهترین ابزار برای نظام سلامت اداری نیز همین سامانه ها هستند که در مقابله از فساد و پیشگیری از آن ها نقش قابل توجهی دارد.

وی ادامه داد: در رابطه با کشتی حمل کالا های اساسی طی 7 سال اخیر وارد بوشهر نمی شد، ولی با رایزنی های صورت گرفته اکنون این مهم محقق شده است و منطق نیز حکم می کند بندر بوشهر بتواند در بحث تأمین کالا های اساسی برای استان های همجوار نقش آفرین باشد.

گراوند یادآور شد: نخستین محموله کالا های اساسی برای استان بوشهر برنج بوده که دیروز (چهارشنبه) وارد بندر مرکز این استان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین سهمیه بنزین 400 لیتری در ماه برای قایق های صیادی

تعیین سهمیه بنزین 400 لیتری در ماه برای قایق های صیادی