مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 10:502019-12-13سياسي

معیشت و تسهیل زندگی مردم اصلی ترین موضوع کشور


جنگ اقتصادی همانند جنگ نظامی به شخصیت هایی نظیر صیاد شیرازی نیاز دارد - ،مرکز فارس ،امام جمعه شیراز، امروز در خطبه های نماز جمعه، گفت: رفع مشکلات جامعه تنها با شعار دادن، انتقاد کردن و کوبیدن افراد، امکان پذیر نمی شود بلکه لازم است به اشکال مختلف برای یافتن راهکار های عملی رفع مشکلات،اقدام شود.

آیت الله دژکام، با اشاره به اینکه برخی در ذهن خود لزوم برخورد تند را در برخی مسائل مد نظر دارند، تاکید کرد: ما بعضی اوقات به جای اینکه به دنبال راه حل و ارائه دادن راهکار برای رفع مشکلات باشیم، زیاد جیغ می کشیم؛ حال آنکه امروز وضع ما به جایی رسیده که همه باید به اندازه توان خود، فکر و تلاش کنیم و به دنبال راه حل باشیم.

امام جمعه شیراز با یادآوری تاکید رهبر معظم انقلاب بر اجرای اقتصاد مقاومتی در سال های گذشته گفت: از آن زمان تاکنون حدود 12 سال می گذرد، اما کسانیکه باید کار عملی را انجام بدهند دیر اقدام می کنند.

خطیب جمعه شیراز، وظیفه دولت را برای اجرای اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات مردم، نقشی خطیر توصیف کرد و گفت: مسلما دولت به عنوان بالاترین مسوول اجرایی کشور، اولین رکن محسوب می شود و انتظار این بوده که دولت ها به این موضوع می پرداختند و خودشان هم باید پاسخگوی اقداماتشان باشند، اما گلایه های زیادی در مردم وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیشت و تسهیل زندگی مردم اصلی ترین موضوع کشور

معیشت و تسهیل زندگی مردم اصلی ترین موضوع کشور