مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 10:502019-12-13حوادث

دام شرکت هرمی برای تحصیل کرده های شهرستانی


معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 11 تن از اعضای شرکتهای هرمی خبر داد که به بهانه استخدام، از جوانان تحصیلی کرده شهرستانی کلاهبرداری کرده بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور در تشریح این خبر گفت: در ابتدای آذرماه امسال تعدادی از خانواده های ساکن در سایر استان ها با مراجعه به مراجع قضایی در تهران شکایت هایی با عنوان فقدانی و یا ربایش فرزندانشان را طرح کردند.

وی بیان داشت: پرونده های طرح شده به اداره یازدهم پلیس آگاهی ارجاع که در تحقیقات پلیسی مشخص شد شاکیان می توانند با فرزندانشان ارتباط تلفنی در هر چند وقت یک بار برقرار کنند.

این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان با ظن اینکه این افراد در دام شرکت های هرمی افتاده اند، پرونده مرتبط با جرایم شرکت های هرمی را بررسی و برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم قرار دادند.

تقی پور افزود : یکی از شاکیان در خصوص نحوه فقدانی فرزندش اظهار داشت چند ماه قبل فرزندم به تشویق یکی از دوستانش برای استخدام در یک شرکت بزرگ دولتی راهی تهران شد و چند روز بعد درخواست مبلغ 40میلیون تومان بابت رهن خانه خواست و بعد از دریافت پول ارتباطش با ما قطع شد و فقط هر چند ماه یک بار تماس تلفنی داشتیم و به هیچ عنوان حاضر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دام شرکت هرمی برای تحصیل کرده های شهرستانی

دام شرکت هرمی برای تحصیل کرده های شهرستانی