مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 10:452019-12-13فرهنگي

«نقد سینما» سراغ سلبریتی ها می رود


برنامه «نقد سینما» این هفته به سراغ سلبریتی ها می رود و درباره عوامل شکل گیری سلبریتیزم با کارشناسان این حوزه گفتگو خواهد کرد.

- برنامه نقد سینما این هفته به سراغ سلبریتی ها می رود و درباره عوامل شکل گیری سلبریتیزم با کارشناسان این حوزه گفتگو خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، قسمت ششم از فصل دوم برنامه تلویزیونی نقد سینما روز جمعه 22 آذرماه با حضور امیررضا مافی و آرش خوشخو، روی آنتن خواهد رفت.

در میز نقد این برنامه، فیلم معکوس به کارگردانی پولاد کیمیایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و منتقدان برنامه امیررضا مافی، آرش خوشخو پیرامون فیلم به بحث و تحلیل می پردازند.

در بخش دوم برنامه با عنوان سلبریتی ها و مسئولیت اجتماعی سید حسین شهرستانی استاد دانشگاه و محمدصادق باطنی کارشناس ارشد رسانه و مدرس سواد بصری و کامران ملکی عضو هیات مدیره خانه سینما به بحث پیرامون عوامل شکل گیری سلبریتیزم، مسئولیت چهره های شناخته شده نسبت به جامعه و رویکرد جوامع به این مسئله، خواهند پرداخت و تجربه کشورهای دیگر در این زمینه بازخوانی می شود.

نقد سینما با اجرای بهروز افخمی و سردبیری محمدرضا رضاپور و تهیه کنندگی یوسف بچاری هر جمعه ساعت 22 به صورت زنده از شبکه پنجم سیما پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نقد سینما» سراغ سلبریتی ها می رود

«نقد سینما» سراغ سلبریتی ها می رود