مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 09:502019-12-13سياسي

برگزاری جشنواره خانواده رضوی در مشهد


جشنواره خانواده رضوی با ارسال 400 اثر از سراسر کشور در مشهد در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، دبیر علمی جشنواره خانواده رضوی گفت: بیش از هزار نفر از سراسر کشور با ارایه طرح های خود در جشنواره خانواده رضوی ثبت نام کردند که از این تعداد 400 ایده به دبیرخانه ارسال شد و داوری نهایی بر روی 80طرح و ایده انجام گرفت.

فضه سادات حسینی با بیان این که نخستین رویداد ملی خلاقیت و نوآوری در عرصه خانواده با عنوان جشنواره خانواده رضوی به همت بنیاد کرامت امام رضا(ع) برگزار شده است افزود: گروه 10نفره داوران این جشنواره، طرح ها و ایده های رسیده با موضوعات تسهیل ازدواج، فرزندآوری و سبک زندگی را داوری کردند که در نهایت 30طرح و ایده انتخاب شد.

وی افزود: پارسال بیش از 10هزار نفر فعال در حوزه خانواده از سراسر کشور در همایش ملی خانواده شرکت کردند که از این تعداد 700نفر انتخاب و به عنوان فعال حوزه خانواده معرفی شدند.

فاطمه دژبرد رییس مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی هم با اشاره به عملکرد سه ساله این نهاد افزود: تشکیل و تحکیم و تعالی خانواده اولویت این نهاد است و تاکنون طرح هایی از جمله سبک زندگی به سبک رضوی، طرح همسایه، ساماندهی اهل حرم، حسنا، خادمیاران، راه اندازی رواق حضرت زهرا(س)، ایجاد باغ خاتون، راه اندازی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره خانواده رضوی در مشهد

برگزاری جشنواره خانواده رضوی در مشهد