مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 09:452019-12-13پزشكي

ماجرای قرص های مشکوک در کیک های تولیدی در حال بررسی است


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت:صحت وجود قرص های مشکوک در کیک های تولیدی در حال بررسی است.

- مرکز آذربایجان غربی،جلال غفار زاده معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: گزارش و نمونه هایی از وجود قرص های مشکوک در کیک های تولید داخل در استان های همجوار دریافت شده است که صحت و سقم آثار سوء آن ها در حال بررسی است.

او با بیان اینکه در دو هفته گذشته 6 نمونه از 3 برند تولید کیک دریافت کرده ایم، گفت: پس از بررسی کیفیت تولید این محصولات توسط کارشناسان غذا و دارو مشخص شد قرص ها و کپسول های یافت شده بعد از فرایند تولید و بسته بندی به محصولات اضافه شده است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی اضافه کرد: به نظر می رسد افزوده شدن قرص و کپسول به کیک های توزیع شده در بازار استان بعد از مرحله تولید بوده و تعمدی است که از طریق مقامات نظارتی، قضایی و انتظامی پیگیری خواهد شد.

او تاکید کرد: اقدامات لازم برای آزمایش نمونه های دریافت شده در حال انجام است و از شهروندان درخواست می شود تا در صورت مشاهده هرگونه محصول حاوی قرص آن ها را به شبکه بهداشت و درمان شهرستان خود تحویل دهند.

از دو هفته پیش وجود و مشاهده شدن قرص و کپسول های دارویی در کیک ها به موضوعی جدی تبدیل شده که علاوه بر مردم استان های مرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای قرص های مشکوک در کیک های تولیدی در حال بررسی است

ماجرای قرص های مشکوک در کیک های تولیدی در حال بررسی است