مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 06:352019-12-13اقتصادي

اختصاص 400 میلیارد ریال اعتبار به تالار مرکزی شهر اراک


بر اساس تفاهمنامه ای که روز گذشته با استاندار مرکزی منعقد شد، 400 میلیارد ریال در راستای تکمیل و تجهیز تالار مرکزی شهر اراک اعتبار ملی اختصاص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سید عباس صالحی صبح امروز طی بازدید از دو پروژه تالار مرکزی و کتابخانه مرکزی شهر اراک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو طرح بزرگ تالار و کتابخانه مرکزی شهرستان اراک فرصت قابل توجهی در راستای افزایش سرانه فرهنگی اراک ایجاد می کند به گونه ای که سه هزار مترمربع به فضای فرهنگی شهر اراک می افزاید.

وی افزود: در حال حاضر تالار مرکزی با 93درصد پیشرفت فیزیکی همراه است که امید می رود بر اساس انعقاد تفاهمنامه روز گذشته با نماینده عالی دولت در استان بتوان اوایل سال آینده این مجتمع فرهنگی را به بهره برداری کامل برسد.

 صالحی تصریح کرد: تالار مرکزی با فضاهای مختلف فرهنگی که شامل سالن هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی، سالن همایش ها، اجتماعات و کارگاه های آموزشی است، فرصت خوبی برای اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و مردم در راستای تقویت و گسترش فضاهای فرهنگی استان فراهم می کند و دولت نیز اهتمام جدی دارد تا طی دو سال آتی و تا پایان دولت، پرونده دو پروژه بزرگ فرهنگی استان بسته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 400 میلیارد ریال اعتبار به تالار مرکزی شهر اراک

اختصاص 400 میلیارد ریال اعتبار به تالار مرکزی شهر اراک