مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 05:502019-12-13اقتصادي

افزایش 120 درصدی صادرات برق


میزان صادرات برق در کشور نسبت به گذشته افزایش داشته، به گونه ای که در سال 1398 شاهد افزایش 120 درصدی رشد خالص صادرات برق هستیم.

- مدیر عامل شرکت توانیر گفت: میزان صادرات برق در کشور نسبت به گذشته افزایش داشته، به گونه ای که در سال 1398 شاهد افزایش 120 درصدی رشد خالص صادرات برق هستیم.

محمدحسن متولی زاده در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که سیاست صنعت برق، توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی و از جمله توسعه صادرات برق به کشورهای همسایه است، اظهار کرد: باتوجه به نیازهای که در منطقه وجود دارد و نیازمندی کشورهای همسایه، زیرساخت های لازم را برای توسعه انرژی فراهم می کنیم و بر اساس ظرفیت های موجود صادرات برق را پیش می بریم.

وی با اشاره به کشورهایی که ایران با آن ها تبادلات الکتریکی دارد، گفت: با تمام کشورهایی که مرز خاکی داریم، ارتباط الکتریکی برقرار کرده ایم، به گونه ای که به تعدادی از این کشور ها برق صادر می کنیم و با تعدادی ترانزیت یا به عبارتی خرید و فروش برق داریم.

او درباره میزان صادرات برق نیز تصریح کرد: باتوجه به این که میزان صادرات برق متناسب با زمان تغییر می کند، نمی توان عدد دقیقی در این باره اعلام کرد اما در مجموع باید گفت که نسبت به گذشته میزان صادرات برق افزایش یافته است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 120 درصدی صادرات برق

افزایش 120 درصدی صادرات برق