مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 05:402019-12-13پزشكي

قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:- سه خانه بهداشت در پل دختر مرمت شده است


قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: سه خانه بهداشت مرمت شده پل دختر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون ریال افتتاح شدند.

- قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان: سه خانه بهداشت در پل دختر مرمت شده است ایسنا/لرستان قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: سه خانه بهداشت مرمت شده پل دختر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون ریال افتتاح شدند.

دکتر علی فرهادی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ظرف چند ماه گذشته سه دستگاه موبایل آی سی یو را در اختیار شبکه بهداشت و درمان پل دختر قرار دادیم.

وی تصریح کرد: با آمبولانسی که بانک رفاه به معمولان اعطا کرد، شهرستان پل دختر در حال حاضر جزو دو شهرستان با بیشترین تعداد آمبولانس به نسبت جمعیت در استان است.

قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: سه خانه بهداشت مرمت شده پل دختر توسط بانک صادرات با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون ریال افتتاح شدند.

فرهادی اضافه کرد: بعد از سیل، 141 میلیارد ریال برای بیمارستان، 50 میلیارد ریال برای شبکه و 16 میلیارد ریال برای دانشکده پرستاری از طرف دانشگاه به این شهرستان تخصیص داده شد.

وی بیان کرد: راه اندازی تیم های سیار تخصصی برای خدمات سلامت به عشایر دیگر برنامه دانشگاه است که در حال حاضر اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:- سه خانه بهداشت در پل دختر مرمت شده است

قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:- سه خانه بهداشت در پل دختر مرمت شده است