مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 04:452019-12-13سياسي

نام نویسی 55 نفر به ازای هر کرسی مجلس


به ازای هر کرسی مجلس شورای اسلامی, 55 نفر نام نویسی کردند که استان های البرز و تهران بیشترین نسبت و استان های هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد، - سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت : به ازای هر کرسی مجلس شورای اسلامی, 55 نفر نام نویسی کردند که استان های البرز و تهران بیشترین نسبت و استان های هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد، کمترین نسبت را دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید اسماعیل موسوی با حضور در برنامه گفت وگوی ویژه خبری پنجشنبه شب شبکه دو سیما با اشاره به اینکه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری، نخستین انتخابات پس از صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری است، افزود: ستاد انتخابات کشور را از اردیبهشت امسال، تشکیل و برنامه ریزی های لازم برای برگزاری آن را انجام دادیم و از دهم آذر نام نویسی از داوطلبان را آغاز کردیم.

وی با اشاره به اینکه نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در 16 آذر پایان یافت، ادامه داد: از 208 حوزه 290 نماینده به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت.

موسوی با بیان اینکه 16 هزار و 151 نفر برای نام نویسی به ستاد انتخابات وزارت کشور و فرمانداری ها مراجعه کردند، اضافه کرد: از این تعداد، نام نویسی 16 هزار و 24 نفر، نهایی و نام نویسی 128 نفر به علت نقص مدارک و علت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام نویسی 55 نفر به ازای هر کرسی مجلس

نام نویسی 55 نفر به ازای هر کرسی مجلس