مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 20:352019-12-12بين الملل

حادثه دلخراش در بغداد: آشوبگران یک جوان را دار زدند!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در ادامه اتفاقات مشکوک در حاشیه اعتراضات و تظاهرات در عراق، امروز تصاویری از قتل یک جوان عراقی در میدان الوثبه بغداد و سپس آویزان کردن او از تیر چراغ برق، - در ادامه اقدامات مشکوک در جریان تظاهرات های مسالمت آمیز عراق، پایتخت این کشور شاهد حادثه دلخراش دیگری بود که حتی تظاهرات کنندگان از آن اعلام برائت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، در ادامه اتفاقات مشکوک در حاشیه اعتراضات و تظاهرات در عراق، امروز تصاویری از قتل یک جوان عراقی در میدان الوثبه بغداد و سپس آویزان کردن او از تیر چراغ برق، در شبکه های اجتماعی مختلف منتشر شد.

طی روز های گذشته همزمان با فروکش کردن موج اعتراضات، سلسله اتفاقاتی مشکوکی از جمله ترور برخی سازمان دهندگان اعتراضات، تیراندازی به سوی معترضان و چاقوکشی علیه آنها، موجب شعله ور شدن خشم مردم شده است.

امروز نیز انتشار تصاویر و ویدئو های دردناکی از این جوان عراقی که هنوز هویت او مشخص نشده، اقدام مشکوک جدید علیه تظاهرات های مسالمت آمیز عراقی به شمار می رود.

سرتیپ ستاد عبدالکریم خلف سخنگوی فرماندهی کل نیرو های مسلح عراق درباره جزییات این حادثه، گفت که شخصی که امروز در میدان الوثبه اعدام و به تیر برق آویزان شد، 16 سال سن داشت و نام او هیثم علی اسماع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه دلخراش در بغداد: آشوبگران یک جوان را دار زدند!

حادثه دلخراش در بغداد: آشوبگران یک جوان را دار زدند!