مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 20:152019-12-12سياسي

مدیریت توانمند باید دست های ناپاک را شناسایی و کوتاه کند


دادستان عمومی انقلاب شهرستان ملارد گفت:اگر مدیری بخواهد کارنامه عملکرد موفق داشته باشد باید دست های ناپاک راپی گیری و شناسایی نموده و ابتدا تذکر و اگر موثر نبود سرانجام کوتاه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد جبله در مراسم تودیع و معارفه شهردار ملارد که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن اجتماعات شهرداری ملارد برگزار شده بود اظهار داشت: تعارف، ملاحظه و چشم پوشی از تخلفات دوستان و آشنایان به عنوان آسیبی است که حوزه مدیریتی را تهدید می کند و مدیر برای موفقیت در کار خود باید هیچگونه تعارفی در حوزه مدیریت خود نداشته و بر اساس قانون به وظایف خود عمل کند.

وی به وظایف مهم مدیریت شهری پرداخت و ادامه داد: شهرداری طبق قانون درحوزه خدمات شهری، فضای سبز، بهداشت و عمران تا حوزه فرهنگی وظایف مهمی را برعهده دارد که باید با برنامه ریزی آنها را به نحو شایسته اجرایی کند.

جبله در ادامه بلاتکلیف ماندن مصلای شهر ملارد را زیبنده شهروندان مومن و ولایتمدار ندانست و دراین باره افزود: امید است که مدریریت جدید شهرداری و شورای اسلامی شهر و سایر دستگاه های فرهنگی پی گیری های لازم برای به سرانجام رسیدن این پروژه مهم و فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده و کار آن را عملیاتی نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت توانمند باید دست های ناپاک را شناسایی و کوتاه کند

مدیریت توانمند باید دست های ناپاک را شناسایی و کوتاه کند