مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 19:052019-12-12بين الملل

سنای آمریکا بی توجه به هشدار های ترکیه، قطعنامه «نسل کشی ارامنه» را تصویب کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سنای آمریکا روز پنج شنبه قطعنامه ای را تصویب کرد که می تواند به افزایش بیش از پیش تنش در روابط این کشور با ترکیه منجر شود.

- سنای آمریکا بی توجه به هشدار های ترکیه، قطعنامه نسل کشی ارامنه را تصویب کرد سنای آمریکا بدون توجه به هشدار های شدید مقام های ترکیه ای، قطعنامه ای را تصویب کرده است که نسل کشی ارامنه در دوران عثمانی را به رسمیت می شناسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سنای آمریکا روز پنج شنبه قطعنامه ای را تصویب کرد که می تواند به افزایش بیش از پیش تنش در روابط این کشور با ترکیه منجر شود.

به نوشته پایگاه هیل ، این قطعنامه که نسل کشی ارامنه در دوران امپراطوری عثمانی را به رسمیت می شناسد، به اتفاق آرا در سنا به تصویب رسیده است.

باب منندز که یکی از ارائه دهندگان این قطعنامه بود، در واکنش به تصویب آن، نوشته است که این طرح به رسمیت شناسی و یادآوری نسل کشی ارامنه است.

کاخ سفید پیش از این با تصویب این قطعنامه مخالفت کرده و استدلال کرده بود که چنین مصوبه ای می تواند به روند گفتگو ها میان واشنگتن و آنکار آسیب بزند.

دولت ترکیه هم هشدار داده بود که این قطعنامه به روابط با آمریکا آسیب طولانی مدت وارد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنای آمریکا بی توجه به هشدار های ترکیه، قطعنامه «نسل کشی ارامنه» را تصویب کرد

سنای آمریکا بی توجه به هشدار های ترکیه، قطعنامه «نسل کشی ارامنه» را تصویب کرد