مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 16:502019-12-12بين الملل

الحشد الشعبی 3 حمله داعش را ناکام گذاشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حمید الیاسری فرمانده تیپ 44 الحشد الشعبی از ناکام گذاشتن سه حمله داعش ظرف 10 روز اخیر در جنوب موصل خبر داد و گفت که داعش به دنبال ایجاد گروهک هایی جدید در جزیره الحضر واقع در جنوب استان نینوا است.

- منابع عراقی از دستاورد های جدید الحشد الشعبی در ناکام گذاشتن حملات داعش در استان های نینوا و الدیالی خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، حمید الیاسری فرمانده تیپ 44 الحشد الشعبی از ناکام گذاشتن سه حمله داعش ظرف 10 روز اخیر در جنوب موصل خبر داد و گفت که داعش به دنبال ایجاد گروهک هایی جدید در جزیره الحضر واقع در جنوب استان نینوا است.

الیاسری در بیانیه ای خبر داد: نیرو های تیپ 44 الحشد الشعبی ظرف 10 روز گذشته سه حمله گروهک تروریستی داعش را ناکام گذاشتند و حمله اخیر هفت ساعت به طول انجامید.

الیاسری گفت: منطقه عملیات نینوا و به خصوص مناطق جنوب موصل شاهد حضور بزرگی از عناصر داعش است و این گروهک تروریستی درصدد ایجاد گروهک هایی جدید در جزیره الحضر است.

دیالی مقر جایگزین داعش در دیالی را شناسایی کرد کمیته امنیتی شورای استانداری دیالی (استانی هم مرز با ایران) هم روز پنجشنبه خبر داد، الحشد الشعبی انتقال فرماندهی داعش از المطیبیه به حمرین را ناکام گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحشد الشعبی 3 حمله داعش را ناکام گذاشت

الحشد الشعبی 3 حمله داعش را ناکام گذاشت