مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 16:502019-12-12سياسي

ولایتی: توطئه های آمریکا در منطقه، ادامه طرح های آن کشور در ساسر جهان است


مشاور رهبری در امور بین و عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: آمریکایی ها پس از ناکامی برای به پیروزی رساندن داعش و دستیابی به اهداف خود در منطقه، - مشاور رهبری در امور بین و عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: آمریکایی ها پس از ناکامی برای به پیروزی رساندن داعش و دستیابی به اهداف خود در منطقه، طرح خود را تغییر داده و به دنبال استفاده از باقیمانده های حزب بعث و برخی گروه های دیگر برای توطئه افکنی در عراق هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر ولایتی که در یکصد و هشتاد و هشتمین اجلاس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) سخنرانی می کرد افزود: در بولیوی، ونزوئلا، سوریه، لبنان، یمن، عراق، کره شمالی و شرق آسیا، آمریکا طرح و برنامه مشترکی را در حال اجرا دارد.

وی با اشاره به موضوعات منطقه ای افزود: شرایط در عراق غیرمنتظره نبود و در ادامه همان طرح و توطئه است.

آمریکایی ها پس از ناکامی برای به پیروزی رساندن داعش و دستیابی به اهداف خود در منطقه، طرح خود را تغییر داده و به دنبال استفاده از باقیمانده های حزب بعث و برخی گروه های دیگر برای توطئه افکنی در عراق هستند.

ولایتی اظهار کرد: داعش متوقف شد ولی زمینه هایی که داعش در آن رشد کرد، هنوز وجود دارد و برخی کشورهای منطقه اقدامات آشوبگرانه آمریکا در عراق را حمایت می کنند و حتی رسماً در خیابا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتی: توطئه های آمریکا در منطقه، ادامه طرح های آن کشور در ساسر جهان است

ولایتی: توطئه های آمریکا در منطقه، ادامه طرح های آن کشور در ساسر جهان است