مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 16:402019-12-12اقتصادي

استاندار: خراسان رضوی مرکز خلق پول است


استاندار خراسان رضوی معتقد است که این استان مرکز خلق پول است و سپرده های بانکی در این استان حدود 117 میلیارد تومان است.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی معتقد است که این استان مرکز خلق پول است و سپرده های بانکی در این استان حدود 117 میلیارد تومان است.

علی رضا رزم حسینی امروز در همایش شبکه بانکی یاور توانمندسازی اقتصادی نیازمندان در سالن همایش اردوگاه ثامن الائمه اظهار کرد: براساس آمار، وام های خرد معوقه کمتری دارد و مدل توسعه اقتصادی و فرهنگی و معین های اقتصادی تلاش دارد تا دارایی های مردم را در صندوق هایی جمع آوری کند و با آموزش های متولی امر توسعه، آن را تبدیل به اشتغال پایدار کند و در این روش معوقه ای وجود ندارد.

وی افزود: زمانی که سرمایه کلان به پروژههای بزرگ داده می شود با یک تصادف اقتصادی، تولیدکننده شروع به تعدیل نیرو کرده و کشاورزانی که قبلا تولیدکننده بودند اما به این کارخانه ها جذب شدند، بیکار می شوند و تصمیم می گیردند جاده ماه شهر را ببندند.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: زمانی که شما در بندر ماه شهر پروژه پتروشیمی می سازید و در کنار آن شهرک فقیر و پابرهنه ای به نام شهرک کار و کارخانه وجود دارد چه انتظاری دارید که جاده را نبندند؟ زیرا آنان تبعیض را به چشم خود در فاصله 20 کیلومتری میبینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: خراسان رضوی مرکز خلق پول است

استاندار: خراسان رضوی مرکز خلق پول است