مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 16:152019-12-12سياسي

یادواره 65 شهید والا مقام بخش چاروسا برگزار شد


با حضور فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادواره 65 شهید والامقام بخش چاروسا در شهر قلعه رییسی مرکز این بخش برگزار شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادواره 65 شهید والامقام بخش چاروسا در شهر قلعه رییسی مرکز این بخش برگزار شد.

عظیم ابراهیم پور، فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره 65 شهید بخش چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه افزود: انقلاب جمهوری اسلامی ایران 40 سال است و همچنان مقتدر پابرجاست.

وی اظهار کرد: با وجود اینکه 36 کشور دنیا به مل حمله کردند و انواع فتنه علیه نظام به ما تحمیل شد اما به برکت شهیدان و جانبازان انقلاب پابرجاست.

وی اظهار کرد: هدف دشمن شکاف نظام بود و تدبیر مقام معظم رهبری این نظام را محکم تر از قبل کرد.

همچنین حجت الاسلام اسماعیل صلواتی ، امام جمعه شهر قلعه رییسی نیز در این یادواره گفت: شهدا به مقام عند ربهم یرزقون رسیدند و آنها نزد خدا عزیز هستند چون نزد حسین بن علی (ع)عزیز شدند.

وی از ولایت محوری، احیای ارزش های دینی و حاکم شدن دین خدا در عالم هستی به عنوان بخشی از اهداف شهدا نام برد و بیان کرد: شهدا برای حمایت از انقلاب جان خود را تقدیم کردند و ما هر چه داریم مدیون خانواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره 65 شهید والا مقام بخش چاروسا برگزار شد

یادواره 65 شهید والا مقام بخش چاروسا برگزار شد